Mai multe ....

vineri, 11 februarie 2011

Niciodata prea batran pentru a invata.

Negresit, evlavia insotita de multumire este un mare castig. Caci noi n-am adus nimic in lume, si nici nu putem sa luam cu noi nimic din ea. Daca avem, dar, cu ce sa ne hranim si cu ce sa ne imbracam, ne va fi de ajuns. (1 Timotei 6:6-8)

Bunicul era singur si nefericit. Bunica murise de cateva saptamani si bunicul ii simtea lipsa foarte mult. Se simtea atat de batran si de nefolositor… Nu-i mai placea nimic. Intr-o zi, i-a dat telefon pastorul bisericii, care i-a spus: "Frate, ai avea timp sa ma ajuti cu ceva?"
- Timp? se mira bunicul. Timp am destul!
- Ati putea merge la spital sa o vizitati pe sora Albu in locul meu? E nevoie ca cineva sa-i faca o vizita si eu sunt foarte ocupat saptamana aceasta.
Bunicul incepu sa se indoiasca de faptul ca el l-ar putea inlocui pe pastor, cand auzi despre ce e vorba:
- Cred ca as putea, adica as avea timp, dar poate nu sunt cel mai potrivit pentru a incuraja pe altul. Eu insumi sunt foarte descurajat.
Pastorul zambi si-i raspunse:
- Nu-ti fa probleme din asta. Daca va auzi o voce pe care nu a auzit-o de mult va fi bucuroasa. Multumesc pentru ajutor.
Asa ca bunicul a plecat la spital sa o viziteze pe sora Albu. Ea era bolnava, era oarba si paralizata. Bunicul o gasi foarte vesela si nu isi putu opri mirarea: "Cum putea fi atat de vesela?" Nu se putu stapani si-i puse intrebarea. Sora Albu ii raspunse fara ezitare:
- Dumnezeu foloseste Cuvantul Lui, Biblia, pentru a-mi vorbi, spuse ea. Am atat de mult timp sa ma gandesc la Isus si sa-I spun cat de mult Il iubesc. Si de cand nu mai vad nu mai am ocazia sa vad lucrurile care ar putea sa-mi atraga atentia de la El. Ii multumesc Domnului ca sunt oarba si neajutorata. Faptul acesta m-a ajutat sa-L cunosc si sa-L iubesc mai mult.
Bunicul a ramas pe ganduri, apoi spuse:
- Sora Albu, crezi ca ar trebui si eu sa-I multumesc lui Dumnezeu pentru faptul ca mi-a luat soatia si ca m-a lasat singur? Nu cred ca El ar vrea sa-I multumesc pentru asa ceva.
- Biblia ne spune sa mutumim pentru toate lucrurile. Cand nu mi-a fost mila de mine insami si cand am inceput sa-I mutumesc lui Dumnezeu pentru toate lucrurile, El m-a umplut cu atata fericire - sunt mai fericita acum decat atunci cand eram sanatoasa.
- Mi-e teama ca L-am suparat pe Dumnezeu si pe cei din jurul meu refuzand sa fiu fericit si multumit de cand mi-a murit sotia, a spus bunicul ganditor. Cred ca ar trebui sa cer iertare Domnului pentru nefericirea mea.
Si asa a facut!

* * *

DAR TU? Ii multumesti tu lui Dumnezeu pentru toate lucrurile din viata ta? Nu astepta pana la batranete ca sa inveti lectia aceasta. Multumeste Domnului pentru batatura de la deget, pentru pentru ploaia ce a venit chiar cand te-ai dus in padure, pentru banii pe care i-ai pierdut. Multumeste-I pentru toate lectiile pe care le inveti in circumstantele din viata ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu